16 de maig 2011

El veïnat i les seves Imar







Aquests dies som veïnat amb el vaixell de les fotografies 
(per cert, robades de la seva web). És d'una parella francesa molt simpàtica. 
Ells mateixos varen projectar el vaixell. Quan va arribar no vaig saber si m'agradava o no. 
De fet vaig passar un dia sencer sense saber-ho. Hi ha hagut molts intents de fer vaixells així, cap d'ells amb èxit. 
I mirant-lo, veient-lo, guaitant-lo i contemplant-lo, em vaig adonar que ells ho han aconseguit.

Al matí següent varem anar amb en Jordi a saludar. Varem saber que van camí de Menorca.
Al món que jo conec, en Jordi i en Lluís són les persones que més saben de la costa d'aquella illa.
Així ens varen donar la benvinguda a bord, i mentre el meu amic els explicava tot de cada racó entre Ciutadella i Maó, vaig poder xafardeijar bé l'artefacte. No entréssim pas en detalls,... estava molt ben pensat.




El més bonic però, és que vaig trobar 
que les bambes de navegar del patró,
deixades a l'entrada, eren unes Imar. 
(guaiteu la darrera foto ;))
Les varem fer a Camper fa uns anys. 
De fet és el primer fillet que vaig fer sencer.
i sense cesàrea...
Els hi varem posar el nom,
del primer i el darrer vaixell d'un amic.

Hi quedàven molt bé allà, trobo que s'hi dèien molt.

No passa massa, ni tampoc cal,
però m'agrada quan se m'ajunten els móns.



que facin bona proa, en el seu viatge





ballant així





A very modern sailing boat is my temporary neighbour these last days at the harbour.
A nice french coupple owns it. They designed the concept themselves.

It's been a few attempts to do what they did but any of them was very successful...
So when they arrived I actually looked at the boat quite inquisitively. 
During the first 24h I didn't know if I liked it or not. 

Next day we went to say hello with my friend Jordi, 
and they told us they were on their way to Minorca.
Jordi is a great expert in Minorca waters and they welcomed us on board. 
While he was guiding them through the Pilot books and charts I could see the boat.
It is a super wise boat with lots of wonders. 


And some of the nicest things on board
is that Jean Pierre, the owner, had a pair of Imar
laying at the entrance. 
We did that shoe at Camper, a few years ago. 
It was the first one I did completely by myself, 
I called her like that because a friend's boat name.
They mached the boat perfectly and I was very happy. 

I feel very good when both of my worlds join.


Cheers mates !










Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada