12 de juny 2011

AMB SOSTRE · CEILING ON !



Ja tenim sostre !!
Onze mesos veient la fibra de vidre pelada.
Estic contentíssim. Aquestes darreres setmanes estàven a ca'l pintor.
Ahir dissabte els vem montar amb en Guille. Estic contentíssim. 

Estic contentíssim !!!!



We have ceiling !!!
It's been eleven months seeing that ugly fiberglass.
I am super happy. They came yesterday from the painter's workshop.
My friend Guille came to help me installing them. I am super happy.

I am super happy !!!!









1 comentari:

  1. Hola Kenneth, felicitats per aquests avenços que van polint aquesta joia a qui estas treient la pols, segur que amb el temps, el Nari et retornarà tot l'esforç que li dediques.
    Vaig intentar passar-te el mail pero no vaig aconseguir publicar el comentari:
    akali316@gmail.com
    soc el Jordi Garriga

    ResponElimina