10 de jul. 2011

CONCURS BRAÇALET MARINER · SAILOR BRACELET COMPETITION




Que bonic sortir al mar. 
Divendres vaig baixar de la feina al club derrapant per les cantonades. Quína navegadeta ens varem marcar!
Ha estat tan llarga l'espera que ja ni me'n recordava perquè reparava, endressava, restaurava… He arribat a oblidar els motius. Però l'altre dia quan amb el Narinan anavem alegres per damunt les onades, amb un riç a la major, un munt de sensacions em van tornar de cop la memòria. L'esforç havia estat per allò, per navegar !!! 

Per celebrar-ho montem un petit concurs aquí al blog. 
Fa temps que molts em demaneu un braçalet de mariner com el que sempre duc. A mi em va costar anys de tenir el primer. Finalment vaig aprendre a fer-lo i des llavors que en faig poquíssims. Aquest vespre m'he obert un quinto i amb la caiguda del sol m'he plantat a coberta. He sintonitzat 'sonideros', que és una fotuda maravella radiofònica dominical i n'he fet tres. 

Qui en volgui una que m'escrigui dient la mida del seu canell !  Els tres primers se les queden. 
Si esteu lluny us l'envio     ^.^






How nice is to be sailing again.
Last friday when I left the studio I went sailing. We waited that long to repair the boat, that I forgot the real reasons why I was doing it. But sea and wind suddenly brought my memory back. All that effort was for that, sailing !!

We'll celebrate it with this sailors bracelet competition.
I did three sailors bracelets in today's sunset. If you'd like to wear one, write me with your wrist measure and I would send you one... If you are within the trhee first ones !  









1 comentari:

  1. si en tens una de mida petita... inclús te la passaria a recollir on em diguessis, que aquestes oportunitats no es presenten cada dia!
    Maria Raich

    ResponElimina